نماز کی تاکید اور کورونا وائرس سے بچاؤ کیلئے احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کی اپیل– News18 Urdu

جمعہ کے خطبہ میں کورونا وائرس کے خطرے کا ذکر کرتے ہوئے شہر قاضی نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ اپنا بھی خیال رکھیں اور اپنے آس پاس رہنے والوں کا خیال رکھیں ۔

میرٹھ : نماز کی تاکید اور کورونا وائرس سے بچاؤ کیلئے احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کی اپیل

میرٹھ : نماز کی تاکید اور کورونا وائرس سے بچاؤ کیلئے احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کی اپیل

کورونا وائرس کے بڑھتے خطرے کو پیش نظر رکھتے ہوئے جہاں انتظامیہ اور محکمہ صحت احتیاطی اقدامات کرنے کے ساتھ  لوگوں کو بیدار کرنے کی کوشش کر رہا ہے وہیں سماج کی ذمہ دار شخصیات بھی لوگوں کو بیدار کرنے اور اس خوف سے باہر نکالنے کی کوشش کر رہی ہیں ۔  میرٹھ میں بھی جمعہ کے خطبے میں ایک بار پھر شہر قاضی نے کورونا وائرس کے خطرے سے بچنے اور احتیاط برتنے کی لوگوں سے اپیل کی ۔ شہر قاضی نے کہا کہ پانچ وقت نماز کی تاکید کرنے والے وضو کے ساتھ ساتھ اپنی صاف صفائی کا بھی دھیان رکھتے ہیں اور اس اعتبار سے وہ اس خطرے سے زیادہ محفوظ ہیں ، لیکن ایسے افراد کو بھی احتیاط برتنے کی ضرورت ہے ۔

شہر قاضی میرٹھ کا کہنا تھا کہ پانچ وقت کی نماز کی تاکید کرنے والے دن میں پانچ وقت وضو کرتے ہیں ، اس لئے صاف صفائی کے معاملہ میں وہ اس خطرے  سے زیادہ محفوظ ہیں ۔  شہر قاضی کے مطابق عالمی سطح پر خطرہ بن چکے کورونا وائرس سے اب تک ہزاروں افراد کی جان جا چکی ہے ، اس لئے احتیاط برتنا لازمی  ہے ۔ حکومت کی جانب سے کی جا رہی احتیاطی تدبیر پر بھی عمل کرنا ضروری ہے لیکن خوف زدہ ہوکر گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے ۔

جمعہ کے خطبہ میں کورونا وائرس کے خطرے کا ذکر کرتے ہوئے شہر قاضی نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ اپنا بھی خیال رکھیں اور اپنے آس پاس رہنے والوں کا خیال رکھیں ۔ بعد نماز جمعہ ملک میں امن و امان اور کورونا کے خطرے سے حفاظت کے لئے دعا بھی کی گئی ۔


Source link

اس بارے میں admin

یہ بھی دیکھیں

کیا حکومتی اقدامات سے بھارتی کشمیر میں علیحدگی پسند جماعتیں جمود کا شکار ہو گئی ہیں؟ 

سرینگر —  بھارت کے زیرِ انتظام کشمیر میں حال ہی میں ہونے والے ضلعی ترقیاتی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *