بالی ووڈ اداکارہ بھومی پیڈنیکر کو مداح نے کیا پرپوز ، اداکارہ نے دیا یہ دلچسپ جواب

بالی ووڈ کی اداکارہ بھومی پیڈنیکر ٹویٹر پر مزیدار جواب دے کر ایک مرتبہ پھر سرخیوں میں آگئی ہیں ۔

بالی ووڈ اداکارہ بھومی پیڈنیکر کو مداح نے کیا پرپوز ، اداکارہ نے دیا یہ دلچسپ جواب

بالی ووڈ اداکارہ بھومی پیڈنیکر کو مداح نے کیا پرپوز ، اداکارہ نے دیا یہ دلچسپ جواب

بالی ووڈ کی اداکارہ بھومی پیڈنیکر ٹویٹر پر مزیدار جواب دے کر ایک مرتبہ پھر سرخیوں میں آگئی ہیں ۔ دراصل بھومی پیڈنیکر نے اپنے جواب میں اپنی شادی کو لے کر اپنی منشا ظاہر کردی ہے ۔ ایک فین نے انہیں بڑے گول مول طریقہ سے شادی کیلئے پرپوز کیا ، جس کے جواب میں بھومی نے بھی اپنا ارادہ ظاہر بتایا ۔

علاوہ ازیں ایک دیگر ٹویٹر فین کیلئے بھی بھومی لو گرو بھی بن کر سامنے آئی ۔ انہوں نے اپنے فین کے پیار میں آرہی پریشانی کا بڑے ہی انوکھے انداز میں حل بتایا ، جس کے بعد سے بھومی سے لوگ طرح طرح کے سوالات پوچھ رہے ہیں ۔

دراصل بھومی ان دنوں اپنی آنے والی فلم پتی پتنی اور وہ کی تشہیر میں مصروف ہیں ۔ اس دوران لوگ مسلسل ان س اپنی شادی میں آنے والی پریشانی اور میاں بیوی کے جھگڑے سے متعلق سوالات پوچھ رہے ہیں ۔ اسی سلسلہ میں ایک ٹویٹر یوزر نے لکھا کہ خوبصورت بھومی ، میں ایک دن بھی آپ کی تصویر دیکھے بغیر نہیں رہ سکتا ، آپ واقعی کافی خوبصورت ہیں ، میری خواہش تھی کہ کاش آپ عام لڑکی ہوتیں ، لیکن اب آپ ایک بڑی اسٹار ہیں ، کتنا بھی پیار کرلوں ، لیکن کوئی موقع ہی نہیں ہے کہ آپ کوئی غیر اسٹار سے شادی کرو ، افسوس ہوتا ہے ۔

اس کے جواب میں بھومی پیڈنیکر نے لکھا کہ سلیبریٹی یا نان سلیبریٹی کسی سے بھی شادی کا ابھی کوئی ارادہ نہیں ہے ، لیکن میں چاہتی ہوں کہ آپ مجھے اتنا یاد کریں ۔

علاوہ ازیں ایک دوسرے یوزر نے کہا کہ وہ ہمیشہ اپنے فون میں لگتی رہتی ہیں ، میں کیا کروں ۔ اس پر بھومی نے کہا کہ آج کی دنیا ایسی ہی ہے ، آج رات ان کیلئے کھانا بناکر انہیں تھوڑا زیادہ پیار کیجئے ۔




Source link

اس بارے میں admin

یہ بھی دیکھیں

ایسرا بیلگیچ کے نئے ڈرامے کی تصاویر بھی مقبول

ترکی کی خبرو اداکارہ ایسرا بیلگیچ نے سوشل میڈیا پر ساتھی اداکار کے ہمراہ ڈانس …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *