اس ہفتے کے شروع میں ، اداکار رنبیر کپور اور فلمساز سنجے لیلا بھنسالی نے COVID-19 کے لئے مثبت تجربہ کیا۔ اس کے فورا بعد ہی عالیہ بھٹ گھر میں داخل ہوگئیں جب وہ کپور کے ساتھ کام کررہی تھیں برہماسترا اور بھنسالی کے ساتھ گنگوبائی کاٹھیا واڑی. یہاں تک کہ اس نے خود کو کوڈ 19 میں ٹیسٹ کرایا۔

عالیہ بھٹ نے تصدیق کی کہ انہوں نے COVID-19 میں منفی تجربہ کیا ہے۔ آج سے کام دوبارہ شروع کرنا

جبکہ یہ اطلاعات موصول ہوئی ہیں کہ عالیہ نے COVID-19 کے لئے منفی تجربہ کیا ہے ، جمعرات کی سہ پہر کی اداکارہ نے بھی اس کی تصدیق کی۔ عالیہ نے اپنی انسٹاگرام کی کہانیوں پر اپنی صحت کے بارے میں آگاہ کیا اور وہ آج سے بھی کام جاری رکھیں گی۔

“میں آپ کے تشویش اور دیکھ بھال کے تمام پیغامات پڑھ رہا ہوں۔ میں نے کوویڈ 19 کے لئے منفی تجربہ کیا ہے اور اپنے ڈاکٹروں سے الگ تھلگ اور بات کرنے کے بعد ، میں آج سے کام پر واپس آیا ہوں۔ آپ کی نیک تمناؤں کا شکریہ! میں خیال رکھنا اور محفوظ رہنا۔ براہ کرم آپ بھی ایسا ہی کریں۔ آپ سب سے پیار کریں ، “انہوں نے لکھا۔

دریں اثنا ، کی شوٹنگ برہماسترا اور گنگوبائی کاٹھیا واڑی رنبیر کپور اور سنجے لیلا بھنسالی کی صحت کی وجہ سے رک گیا ہے۔

بھی پڑھیں: عالیہ بھٹ کی سالگرہ کا تعل boyق بوائے فرینڈ رنبیر کپور کے COVID-19 میں مثبت ٹیسٹ لینے کے بعد ملتوی کردیا گیا

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبریں، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔