’’کروناوائرس کو عالمی وبا قرار نہیں دیا جاسکتا‘‘ – ARYNews.tv

جنیوا: عالمی ادارہ صحت کا کہنا ہے کہ کروناوائرس کو ابھی تک عالمی وبا قرار نہیں دیا جاسکتا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) کے گلوبل وبائی امراض بچاؤ مرکز کے سربراہ سلوئی برائینڈ کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس کو ابھی تک عالمی وبا قرار نہیں دیاجاسکتا۔

سلوئی برائینڈ نے کہا کہ کروناوائرس چین کے صوبے ہوبائی میں تیزی سے پھیلا۔ موجودہ صورت حال ’’عالمی وبا‘‘ کے زمرے میں نہیں آتی، وائرس کنٹرول کے لیے چینی حکومت کے اقدامات قابل تعریف ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ امید ہے دنیا اس کرونا وائرس پر قابو پالے گی، وبا کے ساتھ جو غلط باتیں پھیلی اسے روکنے کی ضرورت ہے۔ دوسری جانب ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل ڈیڈروس ادھامن نے سوشل میڈیا صارفین سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ کروناوائرس سے متعلق افواہوں سے گریز کریں۔

کروناوائرس سے متعلق افواہیں، گوگل میدان میں آگیا

ایک رپورٹ کے مطابق ڈبلیو ایچ او گوگل کے ساتھ اس امر پر کام کر رہا ہے جس کے تحت سربراہ عالمی ادارہ صحت کا مشورہ کرونا وائرس سے متعلق تلاش کیے گئے مواد میں سرچ انجن کے اوپری حصے پر آئے گا۔

حالیہ دنوں ڈائریکٹر جنرل نے انٹرنیٹ اور سوشل میڈیا صارفین کو ناصرف مشورہ دیا بلکہ مطالبہ بھی کیا وہ کروناوائرس سے متعلق صرف حقیقی خبروں پر توجہ دیں جبکہ افواہوں اور من گھڑت باتوں سے گریز کریں۔

Comments

comments




خبر کا حوالہ

اس بارے میں admin

یہ بھی دیکھیں

کیا پاکستان ٹیم میں محمد عامر کی جگہ بنتی تھی؟

کراچی —  بھارتی بلے باز ویراٹ کوہلی کے مطابق انہوں نے اپنے کریئر میں محمد …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *